آخرین اخبار
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت فرا رسیدن نوروز
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام تبریک دکتر حسن ملکی‌زاده بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد ظهور مهدی زهرا(عج) بهارمان باشد

چه الهام‌بخش و امیدآفرین است مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن که بهاری‌ترین فصل گیتی و سرآغاز تحول انسان‌ها و شروع بهار معنویت و معرفت است.

بر ماست که همزمان با آغاز تحول در طبیعت و رسیدن به نقطه عطف خویش با الگو گرفتن از ائمه اطهار و پیامبر اعظم (ص)، تحولی در خود ایجاد کنیم و بیش از پیش در مسیر اعتلای اخلاق، دین، علم، فرهنگ و خدمت خالصانه قدم برداریم.

پروردگار عالم را سپاسگزارم که خانواده بزرگ و پر افتخار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالی که گذشت، توانست گام‌های استواری را در مسیر اعتلا و بالندگی علمی کشور بردارد و همچون گذشته در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، عمرانی، اداری و مالی به توفیقات ارزنده‌ای دست یابد که این موفقیت‌ها و دستاوردها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان عزیز و مدیران پرتلاش دانشگاه است که هر کدام به نوبه خود با دلسوزی وصف ناپذیری از هیچ کوششی برای رشد و اعتلای دانشگاه دریغ نکردند تا دانشگاه بتواند به جایگاه واقعی خود در سال‌های آتی دست پیدا کند.

 اینک در آستانه نوروز باستانی ضمن تبریک و تهنیت سال جدید مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌دریغ همه اساتید ارجمند، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز ابراز می‌کنم و امیدوارم هم آوایی نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پر خیر و برکت رمضان، نویدی معنوی برای والا همتان روزگار باشد.

 

دکتر حسن ملکی‌زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر»

شناسه خبر : 6362
تاریخ : 1401/12/29 16:50:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Et4PFX
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تبریک #سال نو #رئیس دانشگاه علوم پزشکی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.