گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور پیامی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به سفید پوشان عرصه سلامت تبریک گفت.‌

متن پیام وی به شرح ذیل است:
پرستار واژه نام‌آشنای ایثار و گذشت به همراه رفتار و منش زینب گونه بوده، از این رو نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب(س) به نام روز پرستار، خود گویای جایگاه و شان والای پرستار و خدمت پرستاری است.
پرستاران همیشه مورد احترام جامعه بوده اند و تلاش آنان برای خدمت به بیماران و کاهش آلام آنان موجب شده در ردیف محبوب‌ترین اقشار جامعه قرار گیرند.
در طی سه سال گذشته و در درگیری با بیماری کرونا این پرستاران بودند که با تمام توان خستگی‌های شیفت های طولانی، کار کردن در آلوده‌ترین بخش‌های بیمارستان، بی‌خوابی‌ها و دوری از خانواده‌هایشان را تحمل کردند اما از نبرد با این ویروس سربلند بیرون آمدند.
ما در این سه سال گذشته همکاران سخت کوشی را از دست دادیم که با عنوان شهید مدافع سلامت، افتخار جامعه سلامت شدند و بسیاری از همکارانمان چندین بار به این بیماری مبتلا شدند اما شاهد بودیم که دوباره و با توان بیش از پیش برگشته و به هم‌نوعان خود خدمت کردند.
 اکنون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پرستاری و مدافعان سلامت از تمامی همکاران عزیز جامعه پرستاری استان بوشهر تقدیر کرده، برای وجود تک تکشان بر خود می‌بالم و سلامت خود و خانواده‌شان را از درگاه پروردگار بزرگ مسئلت می نمایم.
 

دکتر حسن ملکی‌زاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر
شناسه خبر : 4297
تاریخ : 1401/9/9 12:15:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JUf1Vw
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تبریک #روز پرستار #رئیس دانشگاه علوم پزشکی #دکتر حسن ملکی‌زاده

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.