آخرین اخبار
پیام تبریک علی صادقی اظهر (خادم گروه مردمی عاشقان ولایت) به مناسبت ورود آیت الله صفایی بوشهری به مجلس خبرگان رهبری
علی صادقی اظهر خادم گروه مردمی عاشقان ولایت به مناسبت ورود آیت الله صفایی بوشهری به مجلس خبرگان رهبری استان تهران پیام تبریک صادر نمودند که به شرح ذیل می باشد:

حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم و معزز مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

 با سلام و ادای احترام
 
خداوند را شاکر هستیم که مردم ایرانِ سرافراز با حضور در پای صندوق‌های رأی کشورمان را همچون همیشه سربلند کردند و با انتخاب خود و حرکت جهادی و حماسه آمیز، فرزند شایسته دیار سرداران شهید مهدوی و ریسعلی دلواری را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری استان تهران برگزیدند.
 با کمال مسرّت و افتخار انتخاب آیت‌الله صفایی بوشهری به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری استان تهران، سمبل بارزی از توانایی‌های ارزشمند آن عالم فرزانه و عزیزِ فرهیخته و تلاش‌های خستگی ناپذیر ایشان در راستای منویات ارزشمند حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مقام معظم رهبری می‌باشد.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری راهیابی حضرتعالی را به عنوان یکی از اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری استان تهران، که نشان دهنده  ولایتمداری، تقوا، و تعهد و مردمی و توانایی جنابعالی به اصول انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
مجلس خبرگان رهبری، به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش بسیار مهم و حساسی در تعیین و نظارت بر رهبری ایفا می‌کند. اطمینان دارم که حضور جنابعالی در این مجلس، با دانش عمیق فقهی و تجربیات ارزشمند، به تقویت هر چه بیشتر این نهاد مقدس کمک خواهد کرد.
 امید است در سایه الطاف الهی و با استعانت از ائمه اطهار(ع) و فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)مقام معظم رهبری در پیش بردن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و سربلند باشید و شاهد تداوم خدمات ارزنده جنابعالی در راستای تحکیم ارزش‌های اسلامی و اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
از خداوند منان برای جنابعالی سلامتی و توفیقات روزافزون در جهت خدمت به اسلام و مسلمین مسئلت می نماییم.
جان فدای رهبر
 علی صادقی اظهر 
خادم گروه مردمی عاشقان ولایت

 
شناسه خبر : 14329
تاریخ : 1402/12/16 06:45:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fS3v8W
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پیام تبریک #عاشقان ولایت #آیت الله صفایی بوشهری #مجلس خبرگان رهبری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.