گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک فرماندار بوشهر بمناسبت روز خبرنگار
فرماندار بوشهر بمناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

 «ن والقلم وما يسطرون »

هفدهم مرداد ماه ، روز بزرگداشت مقام خبرنگار یاد آور مجاهدت شهید محمود صارمی عزیز است که با نثار جان خویش میدان فداکاری فرهنگی سترگی را به وسعت جهان رسانه فرا روی اهالی خبر و کاربران اطلاع رسانی قوی ومفید قرار داد تا همه ساله با این عنوان یاد بود قهرمان پرور ، قدردان تلاش ها و بذل مساعی گزارشگران ، خبرنگاران وتحلیلگران این عرصه ی حیاتی در ابعاد مختلف آن باشیم. روز خبرنگار مناسبت پیوندموفقیت های خرد وکلان جامعه با نشاط ونوید بخشی عرصه فرهنگ، اطلاع رسانی و رسانه است که پیشقراولان ثبت لحظات ،اخبار و آینده نگاری که در امور متفاوت از حوزه های گوناگون جامعه ، عهده دار آن هستند وبرآن در هرشرایطی همت می گمارند... صمیمانه تبریک و خدا قوت عرض می‌کنم.

وبویژه از خبرنگاران بصیرت افزای همشهری که گام به گام در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهرستان بوشهر نقش موثری ایفا نموده اند و با فکر ارزشمند، وپیگیری مستمر و قلم توانمند خویش در جهت دهی فضای تعامل و ارتباط دوطرفه میان مدیران ومردم ، خلق فرصت ها و موقعیت های ماندگاری را درج ،ضبط وثپت نموده اند سپاسگزاری نموده و کمال تقدیر و تجلیل را ابراز می نمایم.

بی شک تلاش‌ها و حضور فعالانه ی میدانی این قشر فهیم و فرهیخته که رسالت بسیار خطیر و حساس خود را با حداقل توقعات شخصی و بخصوص اینکه بیشترین دستاوردهای حرفه ا ی و متعارف عمومی آنان طی سنوات اخیر را از نزدیک شاهد بوده ام تحسین نموده و از صمیم قلب برای فرد، فرد شان دعای خیر و آرزوی موفقیت بی پایان دارم.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر

 

 

شناسه خبر : 16230
تاریخ : 1403/5/17 11:31:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iW6ntx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبریک #فرماندار بوشهر #صالح روشن #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.