گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک فرماندار دشتستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم
به گزارش دریا کنار نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان به مناسبت عید ولایت و امامت احمد بنافی پیامی بدین شرح صادر نمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم 

" الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلَامَ دِینًا (سوره مائده، آیه 3)" 

" امروز، دین شما را به حد کمال رسانیدم و بر شما نعمتم را تمام کردم و بهترین آیین را که اسلام است برایتان برگزیدم."* 

"غدیر" تجلی گاه عشق به ولایت و امامت و رمز پایدار تبعیت از حقانیت و عدالت است.* 
ماه ذی الحجّه، ماه سرافرازی ابراهیم(ع)، ماه قربانی اسماعیل(ع)، ماه حجّة الوداع حضرت ختمی مرتبت (ص)، ماه نصب ولایت امام علی (ع)، است که دهم این ماه جلوه گاه رهایی از نفس و تجلی گاه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است و هجدهمین روز از این ماه مصادف است عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، که نشانه‌ای شد بر تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت، تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى است. 

این عید بزرگ، دریایی است بیکران، که همه عاشقان و صالحان عالم از آن سیراب می‌شوند و نقطه اتصال زمینیان و آسمانیان برای عبادت و بندگی است.

 اینجانب فرارسیدن عید بزرگ غدیرکه تجلی عشق به ولایت و امامت ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین است را به محضرحضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و به ویژه شیعیان و مردم ولایتمدار شهرستان دشتستان بزرگ تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان توفیقات روز افزونتان را مسئلت می نمایم.

            احمد بنافی
     فرماندار دشتستان

شناسه خبر : 2484
تاریخ : 1401/4/27 04:54:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/u14PWN
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #عید سعید غدیر خم #فرمانداری دشتستان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.