آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهربه مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)
به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر متن این پیام چنین است:

نام گذاری روز میلاد  با سعادت یگانه منجی عالم بشریت منجی ، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین حضرت مهدی موعود(عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام مقدس است. مسلماً نام گذاری چنین روزی به این نام کمترین «دست مریزاد» و «خسته نباشید» به این عزیزان سختکوش است ، افرادی که به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی گمنام زندگی می کنند، اما مردم ما یک چیز را به خوبی می دانند و آن عظمت و بزرگی این سربازان است. سربازانی که یقیناً «بودن» مان در گرو فعالیت آنها و «امنیت» مان در ازای به خطر افتادن «امنیت» آنها است.
بی‌شک بهره‌مندی ایران اسلامی و پهناور از نعمت امنیت پایدار و آرامش کم نظیر آن هم در شرایط پر تهدید و پر تلاطم جاری مرهون همت، همدلی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نقش آفرینی‌های وزارت اطلاعات بعنوان چشم بینا و بیدار نظام در پایش دقیق و همه جانبه تهدیدات و مخاطرات و برخورد هوشمندانه، قاطعانه و مقتدرانه با آن‌ها است.مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) در طول سال های پس از انقلاب و در جریان های مختلف بخصوص در سال های اخیر و موضوع مبارزه با فساد قابل تقدیر بوده و امنیت امروز کشور مرهون تلاش و ایثار شبانه روزی عزيزان ارزشمند، این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند ؛وزارت اطلاعات، با زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسا و در حقیقت با مجاهدت خاموش، در حال حفاظت از انقلاب، ارزش‌های اسلامی و مردم در مقابل دشمنان است و همه باید قدردان آن باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت ، آرامش و پایداری ، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمامی مسلمانان، خصوصا مردم شریف ایران اسلامی و و آحاد شهروندان استان بوشهر به ويژه سربازان گمنامش در استان ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه عادل عدالت گستر ، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

هوشنگ رستم پور شهيدى

شناسه خبر : 1634
تاریخ : 1400/12/27 09:16:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Vy0bg8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ولادت #حضرت مهدی (ع) #استانداری بوشهر #مدیر کل دفتر شهری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.