آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل صمت استان بوشهر به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پیامی دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را که در ایام دهه تولید و تجارت نامگذاری شده است تبریک گفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی در این پیام آورده است:

مهم‌ترين موتور محركه‌ي اقتصاد مربوط به بخش صنعت و معدن بوده و اين حوزه درافزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه به عنوان عامل اشتغال پایدار دارای نقش بسزایی است .

 دهه تولید و تجارت به ویژه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش جهادگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه مهم و ارزشمند است.

فعالیت تولید و تجارت در شرایط سخت تحریم ها و برخی پیچیدگی‌ها با توجه به موقعیت حساس کشور در جلوگیری از آسیب ها به نظام طی سالیان اخیر و همچنین تامین نیازهای جامعه از مصادیق بارز این عرصه درتوسعه و پیشرفت اقتصادی است.

وجود برخی امکانات زیر ساختی فراهم شده در دولت می تواند فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی بیشتردر بخش صنعت و معدن با استفاده از تکنولوژی نوین و بهره وری مناسب باشد .

در سالی که با تدابیر و رهنمودهای عالمانه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام " مهار تورم و رشد تولید " مزین شده، برنامه ریزی ها و اقدامات متعددی برای محقق شدن شعار مربوطه توسط دولت در حال اجرا شدن می باشد که می تواند مشکلات موجود را کاهش داده و شاهد پیشرفت های بیشتر و مطلوب تر درآینده نزدیک باشیم.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک مجدد دهه تولید و تجارت ، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این بخش بزرگ نظیرصنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان و دیگرفعالان کشوربه ویژه استان بوشهر را تبریک و تهنیت عرض نمایم.

موفقیت و سربلندی این عزیزان را از خداوند بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

 

 

شناسه خبر : 9206
تاریخ : 1402/4/10 04:44:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IzA5SE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صمت #صنعت و معدن و تجارت #روز ملی صنعت #تبریک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.