گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بمناسبت روز ملی صنعت، معدن
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر طی پیامی دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را  تبریک گفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر،  مهدی صفوی مدیرکل صمت استان در این پیام آورده است:

صنعت کشور با تکیه بر توان ملی در جهت رشد و توسعه اقتصادی توانسته با عبور از موانع و مشکلات مرتبط پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر ببخشد.

امروزه می توان آثار مثبت ظرفیت‌های عظیم حوزه های مختلف صنعتی و معدنی را در توسعه و پیشرفت چشمگیر  عرصه های اقتصادی  به صورت محسوس و ملموس احساس کرد.

در سال پیش رو که با تدابیر و درایت عالمانه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" تعیین شده، شتاب و جدیت بیشتری در جهت  افزایش تولید و توسعه اشتغال در صنایع  در دستور همه امور قرار گرفته ، که در همین راستا واحدهای تولیدی  بایستی به سمت ارتقاء دانش و تکنولوژی روز بیشتر حرکت نمایند تا شاهد افزایش بهره وری  بیشتر و درنهایت باعث شتاب اقتصادی  به منظور تحقق شعار سال گردد . 

نامگذاری ایام دهه تولید و تجارت به ویژه روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی برای ارج نهادن تلاش جهادگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان عرصه تولید و تجارت است  چراکه کسب موفقیت‌های بی بدیل تلاشگران صنعت، معدن و تجارت مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فعالان این عرصه مهم اقتصادی است.

بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک مجدد دهه تولید و تجارت، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این بخش بزرگ نظیرصنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان و دیگرفعالان سراسر کشوربه ویژه استان بوشهر را تبریک و تهنیت عرض نمایم.

توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند سبحان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

شناسه خبر : 15910
تاریخ : 1403/4/9 18:01:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hOH4rt
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنعت، معدن و تجارت #مهدی صفوی #روز ملی صنعت، معدن #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.