آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فرا رسیدن عید نوروز1402 را تبریک گفت .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی به مناسبت آغاز سال نو پیام خود را به شرح زیر صادر کرد :

بسم ا... الرحمن الرحیم 

یا مقلب القلوب و الابصار،

یا مدبر الیل و النهارا محول حول الاحوال، 

حول حالنا الی احسن الحال

 فصل بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. 

 در آستانه عید نوروز بار دیگر پرودگار توفیق داد تا رستاخیز دوباره طبیعت را نظاره گر باشیم و فصلی دیگر از زندگیمان را آغاز کنیم . 

 اکنون که این فرصت زیبا مجددا در اختیارمان قرار گرفته است بایستی زمان را مغتنم شمرده و با استعانت ازپروردگار یکتا در راستای استفاده از ظرفیتهای مهم در تمامی بخش های دولتی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خدمات ارزنده را مطلوب تر از قبل به مردم عزیز ارائه نماییم .

اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان با وجود زیرساختها موجود سرمایه گذاری نظیرشهرک ها و نواحی صنعتی ، منطقه ویژه اقتصادی ، امکانات و تاسیسات بندری ، منابع عظیم نفت و گاز ، معادن و غیره در مسیر تعالی ، سربلندی و اقتدار کشور گام برداشته و با انگیزه خدمت رسانی بهتر به مردم با بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود ارائه خدمت نموده است. 

 اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به صنعتگران ، معدنکاران ، تجار و بازرگان ، کسبه و همکاران محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ؛ ودر سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای دامت برکاته ؛ سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال برای همه خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جهموری اسلامی خواستارم .

شناسه خبر : 6365
تاریخ : 1402/1/1 07:12:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JU4xxz
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تبریک #مدیرکل #صنعت، معدن و تجارت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.