آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربه مناسبت گرامیداشت ۷ آبان ماه روز بازرس
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت ۷ آبان ماه سالروز تشکیل اداره بازرسی و نظارت کالا به عنوان "روز بازرس" طی پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در متن این پیام آورده است:

روز هفتم آبان سالروز تشکیل اداره بازرسی و نظارت کالا به عنوان « روز بازرس» در کشور فرصتی است تا از جایگاه مهم این قشر ارزشمند که با نظارت مستمر خود در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان ، در سطح بازار بصورت جهادی و فعال انجام وظیفه می نمایند، تشکرو قدردانی نمایم 

علیرغم تعدد بالای بنگاههای صنفی در سطح بازار، کمبود برخی امکانات در صمت و اجرای ماموریت های مختلف ، بازرسان عزیز با تمام توان نسبت به انجام برنامه ها در طول شبانه روز و با کیفیت لازم به نحوی که مورد رضایت مردم باشد اقدام نموده اند .

بازرسان نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات بنگاههای اقتصادی بایستی همیشه از قوانین و مقررات ، دستورالعمل ها ، مصوبات و غیره اطلاعات خود را جدید نموده تا در انجام وظیفه بسیار مهم خود و اجرای ماموریت مربوطه دچار مشکل نشوند .

اینجانب فرارسیدن هفتم آبان ماه ؛ روز بازرس را به تمامی نیروی های بازرسی صمت ،دست‌اندرکاران مربوطه و همچین همکاران حوزه معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان و شهرستانها که با دقت نظر ، دیدگاه های کارشناسی و پیگیری گزارشات با همراهی در قالب فعالیت های منظم و هدفمند بر اساس ماموریت قانونی ، مستمر، فوق العاده و موردی انجام وظیفه می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

از خداوند متعال آرزوی موفقیت توام با صحت و سلامتی برای تمامی عزیران خواستارم .

شناسه خبر : 12066
تاریخ : 1402/8/7 17:31:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ih8j5x
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صمت #روز بازرس #تبریک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.