آخرین اخبار
پیام تسلیت استاندار بوشهر بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی/و بشّر الصّابرین؛ الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انّالله و انّا الیه راجعون
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی، ارتحال این عالم ربانی را خسرانی بزرگ برای جامعه اسلامی دانست.

به گزارش دریاکنار، در بخشی از این پیام آمده است: حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی، قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از یاران نهضت بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه های مختلف به نظام اسلامی خدمت کرده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آیت الله نمازی در سمت دادستانی کل کشور، خدمات بی نظیری ارائه کرد و همچنین در ۲ دوره مجلس خبرگان رهبری نماینده شایسته ای برای استان بوده است.

محمدی زاده بیان کرد: این روحانی برجسته،  در دوران دفاع مقدس نیز در عملیات های مختلف، حضوری موثر داشته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

استاندار بوشهر با اشاره به زندگانی پر خیر و برکت آیت الله نمازی ابراز داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی( ره)، به فرماندهی سپاه اصفهان منصوب شد و طی چند دهه معاونت عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده گرفت و به تربیت فرماندهان و مدیران سپاه همت گماشت.

محمدی زاده تاکید کرد: حضرت آیت الله نمازی با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به امامت جمعه کاشان منصوب و منشا خدمات بی‌شماری در این منطقه شهید پرور شد و سال‌های متمادی عضو جامعه مدرسین و خود از مدرسان حوزه های علمیه بودند؛ عالمی وارسته و خودساخته که از مصاحبت با ایشان لذت معنوی نصیب انسان می شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اینجانب مصیبت درگذشت حضرت آیت الله نمازی را به خانواده و بستگان ایشان، مردم استان بوشهر و روحانیت معزز و حوزه های علمیه و پیشکسوتان جهاد و شهادت، تسلیت گفته و ضمن آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان، غفران و رحمت واسعه الهی را برای این عزیز تازه گذشته، مسئلت دارم.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 13648
تاریخ : 1402/11/9 08:49:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/B6eJLV
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #احمد محمدی زاده #استاندار بوشهر #پیام تسلیت #ارتحال #حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.