آخرین اخبار
پیام تسلیت فرماندار شیراز در پی شهادت مستشاران ایرانی در سوریه
بدنبال شهادت جمعي از مدافعان حريم خاندان عصمت و طهارت در کشور سوریه فرماندار شهرستان شیراز پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون (سوره مبارکه آل عمران، آیه ۱۶۹) 
شهادت پرافتخار و مظلومانه تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با دعوت رسمی دولت سوریه و برای حفاظت از حریم منطقه در آنجا حضور داشتند توسط رژیم غاصب و درمانده‌ی صهیونیستی، موجب تالم و تاثر شدید عموم مردم شریف و شهید پرور شده است. 
رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت دست به اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه زد و در سالروز شهادت امیرمومنان حضرت علی علیه‌السلام، فرزندان ایران اسلامی و پاسداران حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به شهادت رساند تا بار دیگر استیصال خود از رویاروئی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد. 
بی‌شک این اقدامات کور نه تنها خدشه‌ای در عزم و اراده پولادین رزمندگان اسلام براي ريشه كني اين غده سرطاني ایجاد نخواهد کرد بلکه تداوم این‏گونه اقدامات جنایتکارانه که گویای زبونی، ذلت و ناکامی روزافزون دولت منحوس صهيونيستي در رسیدن به اهداف پلید خود است از سوی رزمندگان همیشه سرافراز جبهه مقاومت، بی‌پاسخ نخواهد ماند. 
اینجانب ضمن محکومیت این تجاوز آشکار و نقض منع حمله به مراکز دیپلماتیک و ترور بزدلانه و شهادت شهیدان والامقام، سرلشكر پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران رشید مدافع حرم شهیدان حسین امان اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت،علی آقابابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیروهای مسلح جان بر کف خصوصا دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌وطنان عزیز و بالاخص خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شناسه خبر : 14740
تاریخ : 1403/1/16 08:11:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2EO0T4
نویسنده خبر :
X

🔶پریا رحیمی
🔹خبرنگار
🔹نماینده رسمی انتشارات حوزه مشق
🔹دانشجوی کارشناسی ادبیات فارسی 
🔹شاعر 
🔹مولف ۱۱ کتاب (مستقل و مشترک) 
🔹سردبیر گاهنامه نوای شاعرانه 
🔹نویسنده کتاب مجموعه اشعار اشک سپیدار
🔹عضو روابط عمومی جشنواره جهانی شعر سبزمنش

 
 
برچسب ها #فرماندار شیراز #تسلیت #شهادت #مدافعان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.