آخرین اخبار
پیام تسلیت مدیرمسئول و هیات تحریریه دریاکنار در پی درگذشتِ " زنده یاد حسین دهقان"
مدیرمسئول و هیات تحریریه دریاکنار در پی درگذشتِ " زنده یاد حسین دهقان" مجری - خبرنگارِ محبوب و توانمند استان بوشهر پیام تسلیتی صادر کردند.

متنِ پیام تسلیت بدین شرح است: 

 

به نام مقام متعال

 

انالله و انا الیه راجعون 

 

باورمان نیست که دیگر، دوست و همکار گرانقدر " زنده یاد حسین دهقان " مجری توانمند صدای و سیمای مرکز استان؛ خبرنگار متعهدِ عرصه رسانه و مطبوعات؛ استاد دلسوزِ عرصه آموزش و پژوهش، در برمان نیست تا با افتخار آفرینی های زاید الوصفش مفتخر گشته و به خود ببالیم.

 

چه کنیم که تصمیم و تقدیر الهی بر این اصل استوار بوده و ما ناچار به تبعیت از این مهم هستیم و زین پس بایستی یاد و خاطره این اسطوره بی بدلیلِ عرصه ی خبر و رسانه را زنده نگاه داریم.

 

اینجانبان ضمن ابراز همدردی، درگذشتِ ناباورانه این مجری - خبرنگار با اخلاق و محبوب را به بوشهریان، خانواده گرانقدرِ ایشان، مجموعه عظیم صدا و سیمای مرکز استان، دوستان و علی الخصوص همکارانِ عرصه رسانه و مطبوعات تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

 

مدیر مسئول و هیات تحریریه دریاکنار

 

شناسه خبر : 6078
تاریخ : 1401/12/13 14:22:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Fuh59K
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حسین دهقان #مجری #زنده یاد #خبرنگار #صدا و سیما

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • محمد جواد فرامرزی پدر امین
    1 سال قبل

    به نام خدا «انا لله و انا الیه راجعون» خانواده و بازماندگان محترم دوست عزیز و فقیدمان ؛ هنرمند و مجری توانمند سیمای مرکز بوشهر شادروان «حسین دهقان» که در بامداد جمعه ۱۲ اسفند جاری در سانحه رانندگی به دیار حق شتافتند را به جامعه هنری و رسانه های خبری استان همدلی و همدردی خود را اعلام می داریم و از خداوند منان درجات عالی ایشان را در کنار شهدا خواهان و خواستارم و صبر در این سوگواری را برای بازماندگانش آرزومندیم ضمنا با تشکر و قدردانی از کلیه دوستان فرهنگی مسئولین استانی فرماندهی محترم سپاه امام صادق علیه السلام همچنین فرماندار محترم و جهادی بوشهر از تشریک مساعی و پیگیری امور بیمارستانی برای پسرمان « امین فرامرزی» و همچنین همکاران فرهنگی و رسانه های استان تقدیر و تشکر می کنیم و به استحضار می رسانیم بحمدالله حال عمومی ایشان رو به بهبود است و دچار ضایعات نخاعی شده و مهره های ستون فقرات وی آسیب دیدگی دارد که مورد طبابت پزشکان شریف و خدوم بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قرار دارند. با احترام و التماس دعای خیر برای همه بیماران «اللهم اشف کل مریض» ازطرف خانواده شهید فرامرزی https://splus.ir/khabarforib