آخرین اخبار
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت بوشهری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پی درگذشت ناخدا منصور بهرامی هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون این استان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، متن پیام تسلیت عبدالرحیم افروغ به شرح ذیل است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناخدا منصور بهرامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون موجب تأثر و تألم شد.

بی شک نقش آفرینی‌های این هنرمند هم استانی در اذهان مردم هنردوست خطه جنوب کشور به یادگار خواهد ماند.

این جانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این هنرمند برجسته را به خانواده محترم، جامعه هنری و مردم شریف بوشهر عزیز تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستارم.

گفتی است زنده یاد منصور بهرامی متولد ۲۵ آذر ۱۳۳۲ بوشهر بود، در محله جبری بزرگ شد  و از سال ۷۷_۷۸ وارد به صدا و سیما شد. که بازیگری را از دوران نوجونی شروع کرد و کار نقاشی مداد رنگ و رنگ و روغن را بصورت خود آموز کار می کرد. 

در خصوص کتاب های که زنده یاد منصور بهرامی به چاپ رسیده می توان از کتاب های لحام عشق، نیمه سمفونی دریا و کتابچه نمایش بنگسار نام برد.

نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش های خودش بود که نمایشهای پِرَه، بنگسار، مهپلنگ صغیری، قلندرخونه نه، نمایش پَلتَن، نمایش شوریدگان  و حضور در چندین سریال که بعضی از آنها از شبکه های سراسری پخش شد و برنامه های رادیو شروه خوانی نغمه ها، زندگی و دریا، قصه های ناخدا خورشید، ماهیگیران و نمایش های رادیویی از دیگر فعالیت ها و افتخارات این هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون  استان بوشهر می باشد.

شناسه خبر : 4720
تاریخ : 1401/9/30 14:15:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6pHfeE
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #تسلیت #مدیرکل #ارشاد #عبدالرحیم افروغ #منصور بهرامی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.