آخرین اخبار
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت هفته بیمه سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت.

پیام دکتر حسن ملکی زاده به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جامعه سالم بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود و فعال‌سازی بستر سلامت و بهداشت جامعه جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف، نیازمند تداوم کاری و مشارکت میان سازمان‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت و سازمان‌های بیمه‌گر است.
یکی از مهم‌ترین منویات مورد تأکید در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) و از راهبردهای اساسی دولت مردمی ایران قوی در راستای تحقق عدالت اجتماعی، توسعه نظام بیمه سلامت کشور بوده است که بحمدالله محقق شده است.
 هفته بیمه سلامت، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت‌ها و سیاست‌های حوزه سلامت، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی شوند.
بی‌تردید تلاش‌های ارزشمند سازمان بیمه سلامت جهت ارائه خدمات متعالی به بیمه‌شدگان و نقش مؤثر این بیمه در تأمین رفاه هم‌وطنان و بیمه‌شدگان بسیار ملموس و روشن است.
پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری و نازایی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اجرای برنامه‌های ارزشمندی همچون طرح مهم و ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی به‌عنوان زیربنای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، برخورداری پوشش رایگان بیمه‌ای روستائیان، دهک‌های یک تا پنج جامعه، اقشار آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت در مناطق کمتر برخوردار، همچنین تشکیل صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و حمایت مالی از بیماران خاص و اجرای موفقیت‌آمیز طرح دارویار و ... در کشور از دستاوردهای مهم و ماندگار سازمان بیمه سلامت ایران است.
این‌جانب هفته بیمه سلامت را به کلیه خادمین بخش سلامت به‌ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روزافزونشان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

دکتر حسن ملکی زاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر
آبان ماه ۱۴۰۲
شناسه خبر : 11939
تاریخ : 1402/8/2 06:48:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LsPCAw
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس دانشگاه علوم پزشکی #هفته بیمه سلامت #دکتر حسن ملکی زاده #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.