گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام رییس سازمان مدیریت بحران به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش  دریا کنار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور متن این پیام بشرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته‌ی دفاع مقدس، نیکوترین و مناسبترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است.
آیت الله خامنه‌ای ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس
یادآور جان برکفی ها ، رشادت ها و از خود گذشتگی های  مردان بزرگ حماسه ساز و بی ادعای  تاریخ معاصر ایران اسلامی است که در حساس‌ترین بزنگاه تاریخی  به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و امام کربلا جان خویش را در کف دست گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در منطقه و تمامی عرصه های جهانی متاثر از خون پاک شهدا می داند.
سی و یکم شهریور ماه در تقویم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، روز شروع هفته دفاع مقدس و سرآغاز تهاجم وحشیانه‌ای است که طی آن رژیم بعثی صدام به نیابت از جانب استکبار جهانی و با حمایت و پشتیبانی کامل نظام سلطه و ارتجاع منطقه  با همه توان و استعداد به مرز‌های کشورمان تجاوزی  همه جانبه را آغاز کرد  تا بلکه به خیال خام خود بتواند حکومت نوپای اسلامی و مردمی ایران را که به تازگی شکل گرفته بود به زانو درآورد.
اما این کور دلان فراموش کرده بودند که دلاوران و رزمندگان  این کشور گوش به فرمان پیر مراد خویش هستند تا با لطف و رحمت الهی و سلاح ایمان و اعتقاد این قاصبان را به زانو درآورند و از وجب به وجب این خاک جانانه دفاع کنند.
درسهای آن روزگاران پر افتخار به ایران اسلامی آموخت که باید با تکیه بر جوانان دانشمند مومن خود در مقابل دشمنان قسم خورده این آب و خاک که امروز جنایت های بی انتهای آنان را در برابر مردم مظلوم اما سرافراز فلسطینی میبینیم و درک می‌کنیم که خوی درندگی حیوانی آنان پایانی ندارد و هر روز صحنه های دلخراش بیشتری از این توحش را در سایه حمایت کامل و سکوت جوامع به ظاهر مدافع حقوق بشر شاهد هستیم در می‌یابیم که راهی جز دست یافتن به قدرت نظامی و اقتصادی بر پایه توان داخلی نیست و باید این را به تمام جهان بیاموزیم که باید با زبان احترام با جمهوری اسلامی ایران سخن بگویند و تمامی دوستان و همسایگان ما بدانند که این قدرت نشانه صلحی پایدار و تامین امنیت برای اقتصادی پویا در منطقه و جهان می باشد .
با تعظیم به مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس، این هفته‌ را که یادآور روزگاران پر افتخار و جلوه ای از حقانیت و اقتدار رزمندگان و نیروهای مسلح سرافراز این سرزمین و همرزمان دلاورم می باشد را ارج می‌نهم و این هفته به تمامی هم‌رزمان در تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم .
 
              محمد حسن نامی
              معاون وزیر کشور
و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

شناسه خبر : 17329
تاریخ : 1403/7/1 10:22:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BrqAAL
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #سازمان مدیریت بحران #هفته‌ی دفاع مقدس

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.