گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام فرماندار تنگستان به مناسبت هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی
احمد لطفی فرماندار تنگستان طی پیامی فرا رسیدن هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

شرح پیام: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بهره گیری از ظرفیت های مردمی در کلیه حوزه ها و سطوح اجرایی و مدیریتی جامعه بهترین راهکار برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و پیشبرد اهداف متعالی فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی است .

 سازمان های مردم نهاد ، مجموعه تشکل های خودجوش مدنی و مردمی هستند که داوطلبانه بودن فعالیت در آنها نشان از خصلت والای انسانی فعالین این بخش دارد . ضمن اینکه چارچوب منسجم فعالیت در آنان با تکیه بر سرمایه برآمده از اعتماد و عزم مشترک ، گامی موثر برای رفع معضلات اجتماعی است و حلقه مستحکمی جهت تعامل دولت با مردم به وجود می آورد.

کارایی ، اثربخشی ، انعطاف پذیری ، ابتکار و خلاقیت ، پاسخگویی سریع به نیازهای محلی و منطقه ای و دسترسی بیشتر به گروه های هدف و آسیب پذیر و انتقال سریع مطالبات مردمی به مسئولین ،سازمان های مردم نهاد را به عنوان بازوان قدرتمند دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار معرفی نموده است .

نام‌گذاری ۲۲ لغایت ۲۷ مرداد ماه به نام هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گواه روشنی از اعتقاد راسخ دولت مردمی و کار به نقش برجسته سازمان‌های مردم نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی و حرکت در مسیر رشد و توسعه متوازن و اجتماع‌محور است.

 اینجانب ضمن گرامی‌داشت و تبریک این هفته به همه فعالان اجتماعی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد ، خیرین نیک ‌اندیش و همچنین فعالان این عـرصه در کشور خاصه شهـرستان تنگستان امیدوارم از طریق تعامل سازنده میان دولت وتشکل‌های مردمی بتوان زمینه را برای نقش‌آفرینی بیشتر سمن‌ها و مشارکت مردم در پیشبرد امور فراهم کرد.

احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان

 

شناسه خبر : 10277
تاریخ : 1402/5/23 18:30:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jvQfXI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبریک #فرماندار تنگستان #تشکل #هفته تشکل ها #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.