آخرین اخبار
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
محمد شیخ حسینی در پیامی هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در دهم شهریور سال 1362 از سوی مجلس شورای اسلامی سرآغاز تلاشی است هدفمند در مسیر بسط و توسعه عدالت اجتماعی که بانکداری اسلامی مکلف به تامین آن بعنوان اولین هدف نظام اقتصاد اسلامی بوده و لذا نقطه عطفی در تحقق آرمان‌های بانکداری اسلامی به شمار می‌آید.
در بانک توسعه تعاون بعنوان نهاد تامین مالی بخش تعاون نیز مارا رسالتی افزونتر بردوش است که بر تحکیم و تثبیت رکن تعاون این اصل مهم در توسعه عدالت اجتماعی همت نماییم.
اینجانب، ضمن بزرگداشت و ادای احترام به تمامی تلاشهای مقدس علمی و عملی که در طول سالهای گذشته تسهیل گر تحقق بانکداری اسلامی بوده است ،فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به همکاران متعهد و زحمتکش نظام بانکی که همواره در روزهای سخت و دشوار، نقش‌آفرینی کرده و نظام پولی و مالی کشور را به پیش برده‌اند، خاصه کارکنان پرتلاش بانک توسعه تعاون و کلیه دغدغه‌مندان اقتصاد اسلامی در حوزه و دانشگاه تبریک عرض نموده از پیشگاه حضرت حق سربلندی نظام اسلامی و ملت ایران و توفیق همه عزیزان را در دستیابی به آرمانهای عالی اقتصاد اسلامی خواستارم.


محمد شیخ حسینی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون

شناسه خبر : 10664
تاریخ : 1402/6/7 10:24:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/V7xYRQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بانک #توسعه تعاون #بانکداری #اسلامی #تبریک

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.