گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، درآستانه ی روز جهانی قدس سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر طی پیامی از کارکنان این اداره کل و کلیه ادارات تابعه حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس را خواستار شد.

عبدالرحمن مراد زاده با گرامی داشت شبهای قدر و تسلیت ایام شهادت مولی الوحدین علی علیه السلام با اشاره به این سخن مولا در کتاب غررالحكم که می فرمایند: اَحْسَنُ الْعَدْلِ نُصْرَةُ الْمَظْلومِ؛بهترين عدالت يارى مظلوم است اظهار داشت : یکی از روش های یاری ِمردم مظلوم فلسطین گرامی داشت روز جهانی قدس و شرکت منسجم ، محکم، و انقلابی در این همایش بزرگ و بین المللی جهان اسلام است که یادگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است .  

مراد زاده اظهار داشت : ما سربازان طبیعت و حافظان محیط زیست ، امروز نیز همچون گذشته گوش به فرامین و منویات مقام معظم رهبری داریم و زیر بیرق ولایت فقیه و تحت أوامر حکیمانه ی ایشان تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از هیچ تلاشی برای حضور در صحنه های حساس و اقدامات جهادی در سراسر جهان کوتاهی نخواهیم نمود . 

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها سال هاست در حال دشمنی ، دسیسه چینی مستقیم با امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین هستند و با ترسیم نقشه نیل تا فرات در صدد تصرف و تضعیف امت اسلامی در منطقه اند. 

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به ماه مبارک رمضان و ثواب چند برابری اعمال اظهار داشت : 

امسال نیز با شکوه تر از همیشه و با عزمی راسخ وسط میدان حمایت از مظلومین عالم حضور داریم .

عبدالرحمن مرادزاده با تأكيد بر آگاهي، روشن بيني و احساس مسئوليت مردم ايران به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری درباره قدس اشاره نمودکه می فرمایند :متأسفانه صهيونيستها امروز در فشار مضاعف به فلسطيني ها حمايت مي شوند و برخی از كساني كه شعار آرمان فلسطين را مطرح مي كردند در بين راه ملت مظلوم فلسطين راتنها گذاشته اند؛ 

 من به ملت عزيز ايران و ملتهاي غيور مسلمان ، در سراسر جهان توصيه مي كنم كه راهپيمايي روز جهاني قدس را گرمتر و پرشورتر از سالهاي گذشته برگزار كنند.     

عبدالرحمن مرادزاده حضور مردم و رسانه ها در راهپیمایی به حمایت از ملت مظلوم فلسطين را ، موجب دلگرمي مبارزان فلسطينی واین حضور را فرصتی برای رساندن فریاد عدالت خواهی ملت غیور ایران به گوش جهانیان دانست.

شناسه خبر : 7010
تاریخ : 1402/1/24 21:04:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IJHbN9
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام #روزقدس #حفاظت #محیط زیست #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.