آخرین اخبار
پیام معاون استاندار بوشهر به مناسبت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به مناسبت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در این پیام آورده است: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه اعتلای پرچم اسلام فدا کرد و برای مبارزه با استکبار ، تروریسم و داعش به شهادت رسید و این همان پایانی بود که سال‌ها انتظارش را می کشید.

در این پیام آمده است: سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور خاطره نبرد ناجوانمردانه‌ای می‌باشد که یک سوی آن ایمان و سمت دیگر آن شیطان و کفرایستاده بود و اکنون هر دی ماه که فرا می رسد، یاد و خاطره یگانه مرد میدان و سردار دل ها را زنده نگاه خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این پیام اضافه کرده است: مکتب و تفکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور یک مکتب و تفکر مدیریتی بود که در نظام مردم سالاری دینی، رابطه بین صدق و اخلاص که مدیریت برای مردم است را دارا بود.

این پیام می‌افزاید:  حاج قاسم دارای صدق و اخلاص بود، مردم او را دوست داشتند و او توانست مودت را جاری و ساری کند که در همین راستا مکتب حاج قاسم، مکتبی بود که مقدمه و پله ای برای تمدن نوین اسلامی و یا به عبارت دیگر حیات طیبه بود.

اکبر پورات اضافه می‌کند: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، به آرزوی دیرینه خود رسید و ایشان  سرانجام در کنار دیگر همرزمان شهیدش قرار گرفت و اکنون شهادت ایشان پیام مظلومیت مردم مسلمان ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچیک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت ها پایبند نبوده و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض ارادت قلبی به روح ملکوتی "سردار دل ها" فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مردم ولایتمدار استان بوشهر تبریک و تسلیت عرض می نمایم

شناسه خبر : 4931
تاریخ : 1401/10/13 11:25:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/10cQDi
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام #معاون استاندار #اکبر پورات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.