آخرین اخبار
پیگیر تعیین تکلیف پروژه مترو در ساوجبلاغ هستیم
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اهمیت رفع معضلات حمل و نقل درون شهری، گفت: پیگیر تعیین و تکلیف پروژه مترو در این محدوده شهری هستیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این مسئله را به سرانجام برسانیم.

به گزارش نشریه دریا کنار از ساوجبلاغ، حمید رضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در سیزدهمین جلسه کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان که امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان قرار داده ایم و در جلسات آتی پیشرفت‌های محسوسی را از پیگیری‌هایمان اعلام می‌کنیم.

 البرزی افزود: پرداختن به زیرساخت‌های فرهنگی شهر جدید مهستان، جای کار زیادی دارد چون در دولت‌های گذشته به قدری کم کاری شده است که ما امروز میراث دار مشکلات مدیران قبلی در شهر جدید مهستان هستیم و بایستی با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها، این مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع نماییم.

 وی تصریح کرد: تعیین تکلیف پروژه مترو و پروژه ساختمان‌های نیمه کارهٔ ریحانه از مهمترین مشکلات مربوط به حوزه ملی در شهر جدید مهستان است که از استاندار البرز پیگیری و مطالبه کرده‌ام.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن اشاره به اینکه حمل و نقل درون شهری یکی از معضلات شهری ساوجبلاغ است، یادآور شد: خواستار کاهش مشکلات مردم در این حوزه هستیم، فلذا نهادهای مربوطه اعم از مدیریت شهری هرچه سریع‌تر در این خصوص اقدام کنند.

البرزی در خصوص مسائل فرهنگی افزود: به خاطر پراکندگی و گستردگی جغرافیای شهر، مسائل فرهنگی به صورت یکنواخت در مناطق مختلف شهر رشد نکرده و نیاز به مهندسی فرهنگی دارد که بایستی با استفاده از نظرات مشاوره ای افراد صاحب‌نظر، امورات فرهنگی به صورت میدانی پیاده سازی شود.

 وصل کردن انشعابات آب، برق و گاز، راه‌اندازی آسانسور‌های مجتمع‌های مسکونی، بررسی دریچه منهول‌های فاضلاب، و راه اندازی دومین درمانگاه شبانه روزی دولتی در شهر جدیدمهستان، از دیگر موارد مهمی بود که فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه بر آن تاکید کرد.

شناسه خبر : 5478
تاریخ : 1401/11/6 12:56:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/j5Mqgb
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #مترو #پروژه #فرماندار #ساوجبلاغ #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.