آخرین اخبار
چه کسی گفت: ترامپ یا بایدن؟
دونالد ترامپ، رئیس جمهور و جو بایدن، نامزد دموکرات، در بسیاری از موارد از جمله اینکه چه کسی باید ایالات متحده را اداره کند و چگونه باید اداره شود ، اختلاف نظر دارند. این دو سیاستمدار به فاصله چهار سال از هم متولد شده و در محله های یقه آبی در کوئینز و اسکرانتون، بزرگ شده اند ، چند تیک کلامی مشترک دارند ، از جمله: قدردانی صریح از زنان زیبا، جمعیت زیاد و ضریب هوشی خودشان و تمایل به بیان همه چیز در عین بی احترامی

نخستین مناظره انتخابات ترامپ و بایدن از ساعت ۲۱ سه شنبه شب به وقت محلی (۴ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت تهران) آغاز شد.

کارشناس و مجری شبکه سی ان ان بلافاصله بعد از  پایان مناظره گفت: این پر هرج و مرج ترین مناظره تاریخ انتخابات آمریکا بود. مناظره سراسر قطع شدن حرف های بایدن از سوی ترامپ بود و حملات ترامپ به پسر جو بایدن.

این کارشناس تصریح کرد: من نمی خواهم قضاوت کنم که کدام نامزد پیروز این مناظره بود، اما این مناظره یک بازنده بزرگ داشت؛ مردم آمریکا بازنده مناظره بودند چون واقعا یک فاجعه بود.

یکی دیگر کارشناسانی که در میزگرد شبکه سی ان ان بعد از مناظره حضور داشت، درباره رفتار ترامپ در نخستین مناظره در برابر بایدن گفت: او رفتاری در سطح "بچه های مهد کودکی" داشت و در واقع همان رفتاری را به نمایش گذاشته که در سیاست هایش در دولت به نمایش می گذارد.

شناسه خبر : 20
تاریخ : 1399/7/9 11:38:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/USD0bQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.