آخرین اخبار
چهارمین کنفرانس بین المللی دو سالانه نفت گاز و پتروشیمی صبح پنجشنبه به کار خود پایان داد
چهارمین دوره کنفرانس ۲ سالانه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس که با حضور متخصصان و پژوهشگران مجتمع گاز پارس جنوبی و ۱۴ کشور به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه برگزار شد، روز پنجشنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس در آیین اختتامیه این رویداد، گفت: این همایش با همکاری یک تیم اجرایی ۵۰ نفره از استادان و دانشجویان و با هدف گردهمایی نخبگان دانشگاهی و صنعتی و طرح چالش‌های این صنعت برگزار گردید.


دکتر آزاده میروکیلی افزود: در روز نخست این همایش ۱۵ سخنرانی کلیدی و هفت مقاله از پژوهشگران داخلی و خارجی ارائه شد و در روز دوم ارائه مقاله‌ها در سه پنل تخصصی موازی ادامه یافت.


وی اضافه کرد: علاوه بر این در هفته اخیر ۱۴ کارگاه حضوری و آنلاین با حضور استادان داخلی و خارجی برگزار شد و برپایی نمایشگاه دانش بنیان با ۱۷ غرفه از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد بود.


در آیین اختتامیه علیرضا نظری، حامد آزادیان و سمیه محبی به عنوان نویسندگان پژوهش‌های برگزیده چهارمین کنفرانس بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس انتخاب شدند.

 

همچنین از پژوهشگران روسی شرکت کننده، استادان برگزار کننده کارگاه‌های تخصصی، دست‌اندرکاران اجرایی و حامیان مالی این رویداد علمی تجلیل و قدردانی شد.
در این همایش چکیده مقالات پذیرفته شده شرکت کنندگان نیز به چاپ رسید و در اختیار حاضرین قرار گرفت.

شناسه خبر : 4756
تاریخ : 1401/10/3 06:10:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1keJbK
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #پتروشیمی خلیج فارس #مجتمع گاز پارس جنوبی #دکترآزاده میروکیلی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.