گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ژنراتورهای قاچاق در دشتستان
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو کشف دو دستگاه ژنراتور برق قاچاق در شهرستان دشتستان خبر داد.

سردار"حیدر سوسنی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مامورین ایستگاه بازرسی شهید "صلاحی" شهرستان دشتستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بوشهر به شیراز  یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو را به ظن  حمل کالای قاچاق متوقف کردند. 
سردار سوسنی عنوان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 2 دستگاه ژنراتور برق که فاقد  مدارک مثبته گمرکی بود کشف کردند.            
فرمانده انتظامی استان بوشهر با  بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را  14 میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.      
 این مقام انتظامی در پایان عنوان نمود باعنایت به اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار ولبیک به مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال1402به نام  "مهار تورم ورشد تولید" در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند. 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

 
شناسه خبر : 11985
تاریخ : 1402/8/3 10:34:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ftaTIy
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سردار حیدر سوسنی #اقتدار #امنیت #پلیس #کشف #توقیف #ژنراتورهای قاچاق #دشتستان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.