گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کالای قاچاق 355 میلیارد ریالی در بوشهر توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح 3 روزه مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از 355 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد .

"سردار حیدر سوسنی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح 3 روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی، موفق به توقیف 18 دستگاه خودرو  حامل انواع کالای قاچاق از نوع: لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، پوشاک، لوازم آشپزخانه، مواد خوراکی، لوازم تحریر، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات رایانه و غیره گردیدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا 20 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای توقیفی 355 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار سوسنی به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق کالا، از خريد و استفاده از كالا هاي قاچاق خودداري و موارد مشكوك را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

شناسه خبر : 12110
تاریخ : 1402/8/9 06:36:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wRCEHe
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سردار حیدر سوسنی #امنیت #پلیس_بوشهر #اقتدار #مبارزه با قاچاق کالا #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.