آخرین اخبار
کارگاه آموزشی "بانوی آب" همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور فرماندار دشتستان و مسئول فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در برازجان برگزار شد.
کارگاه آموزشی "بانوی آب" همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور فرماندار دشتستان و مسئول فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در برازجان برگزار شد.

مریم اردشیری افزود: بانوان به واسطه نقش تربیتی در خانواده می‌توانند در تبیین راهکارهای صحیح مصرف آب بیشترین نقش را داشته باشند.

وی ادامه داد: بکارگیری کارشناسانی متخصص و توانمند در کارگاه‌های آموزشی بانوی آب سرآغاز نگرشی علمی در مصرف بهینه آب شرب است که می‌تواند به پایداری منابع آبی استان کمک شایانی کند.

اردشیری افزود: با استقبال خوب صورت گرفته از چنین کارگاه‌هایی و تاثیرگذاری بالای آن می‌توان به برگزاری آن برای سایر قشرهای جامعه اقدام کرد.

فرماندار دشتستان نیز در این کارگاه آموزشی خواستار ورود بانوان در عرصه تبیین و فرهنگ‌سازی جهت صرفه جویی در مصرف آب شد.

احمد بنافی با اشاره به اینکه بانوان به عنوان مدیران اصلی خانواده هستند و در اقتصاد خانواده بسیار اثر گذار عمل می کنند یاد آور شد: بانوان با اندیشه و تدبیر خود در چگونگی مصرف آب برنامه‌ریزی و در انتقال فرهنگ و الگوی صحیح مصرف آب نقش اصلی را داشته باشند.

همایش بانوی آب با هدف تقویت رویکرد به موضوع زنان و نقش آنان در مدیریت مصرف آب به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور بانوان فعلان و کارمند شهرستان برگزار شد.

 
شناسه خبر : 13283
تاریخ : 1402/10/16 13:04:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8rln6d
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #کارگاه آموزشی #بانوی آب #ولادت حضرت فاطمه زهرا #فرماندار دشتستان #مسئول فرهنگی و دینی #آب و فاضلاب #استان بوشهر #برازجان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.