گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارگاه داستان نویسی به همت وزارت فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار شد
ه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، کارگاه های آموزشی کتاب و نویسندگی استان البرز با برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی با تدریس سرکار خانم بهاره سلطانی از ساعت 10 الی 12روز شنبه 9 بهمن 1400 در سالن جلسات گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد و در ادامه کارگاه آموزشی انواع ادبی با تدریس محبوبه یوسف پور ازساعت 13الی 15برگزار شد.

🔹کارگاه های آموزشی داستان نویسی و انواع ادبی برگزار شد

🔸این کارگاه به مناسبت دهه مبارک فجر و با حمایت همه جابه وزارت محترم فرهنگ و ارشاد استان  در تاریخ  9 بهمن ماه با تدریس خانم محبوبه یوسف پور تهیه و برگزار شد. این در این کارگاه سه ساعته، به موضوعات مختلفی چون اهمیت داستان کودک،انواع داستان، چگونگی نوشتن آن اشاره شد.

گفتنی است کارگاه های آموزشی کتاب و نویسندگی از ساعت 10 الی 17روزهای 9و10 بهمن 1400 با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران و انجمن ادبی سیمین سخنان البرز با هدف افزایش دانش و مهارت اعضای انجمن های ادبی و به صورت رایگان برگزار می شود و علاقمندان با شرکت در این کارگاه ها، گواهینامه طی دوره آموزشی دریافت می کنند. 

دریاکنار صدای پرطنین مردم_نمایندگی دریاکنار_کرج

شناسه خبر : 1385
تاریخ : 1400/11/11 10:21:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pOiCkd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.