آخرین اخبار
کارگروه شناسایی نیاز هنرمندان استان بوشهر تشکیل شود
استاندار بوشهر گفت: حوزه هنری این استان باید با تشکیل کارگروهی موضوع‌ها و مشکلات مدنظر هنرمندان را شناسایی و دست‌بندی کند تا نسبت به پیگیری و برطرف کردن آنها اقدام شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با هنرمندان بوشهری به مناسبت هفته هنر انقلاب اظهار کرد: در کارگروه یاد شده باید در حوزه‌های مختلفی از جمله شعر، نویسندگی، تئاتر و سینما ظرفیت‌ها و چشم‌اندازهای آن بخوبی مشخص شود.

 وی بیان کرد: وجود پیوست فرهنگی نیاز بخش‌های مختلف است که در راستای اهمیت به مقوله فرهنگ و هنر این مهم باید به نحو شایسته‌ای تحقق پیدا کند.

محمدی‌زاده ادامه داد: هنر در انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه‌ها و افکار امامین انقلاب بوده است و تحت تاثیر این اندیشه‌ها است که جمهوری اسلامی توانسته در منطقه و حتی جهان تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: نقشی که بوشهری‌ها در دفاع مقدس داشتند منحصربه فرد است زیرا این استان در دفاع زمینی، دریایی و هوایی ایفای نقش کرده است.

استاندار بوشهر گفت: بوشهر به لحاظ ظرفیت‌ها، توانمندی‎های بزرگی دارد که این ظرفیت‌ها به لحاظ توسعه در سایر استان‎ها و حتی کشورهای منطقه وجود ندارد

شناسه خبر : 1757
تاریخ : 1401/1/24 10:27:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ADNSQS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #استان بوشهر #احمد محمدی زاده #حوزه هنری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.