آخرین اخبار
کتاب " آخرش هم هیچ " روایتی از اردوگاه های کار اجباری منتشر شد
این رمان داستان یک خانواده در پروس شرقی بین ژانویه و مه ۱۹۴۵ است

رمان «آخرش هم هیچ» اثر والتر کمپوسکی ترجمه و منتشر شد

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

رمان آخرش هم هیچ در نتیجه جمع‌آوری خاطرات است. این رمان آخرین اثر نویسنده است که عزمی راسخ برای ارائه اطلاعاتی را که جمع‌آوری کرده بود دارد.

 

این رمان داستان یک خانواده در پروس شرقی بین ژانویه و مه ۱۹۴۵ است. خانواده فون گلوبیگ‌ زمانی ثروتمند بودند و در عظمت و شکوه در املاک جورجنهوف زندگی می‌کردند، مکانی قدیمی که دور از جبهه شرقی نیست.

 

 

والتر کمبوسکی از جزئیات داستان مانند یک عبارت تکراری در موسیقی استفاده می‌کند و یک کیفیت موسیقایی نیز در حرکت کتاب به‌عنوان یک کل، از آغاز آرام آن تا ساخت بی‌امان تا اوج چشمگیر آن وجود دارد. تکرار به طرز ماهرانه‌ای وارد روایت می‌شود تا لحن را عمیق‌تر کند.

 

 

«آخرش هم هیچ» نوشته والتر کمبوسکی و ترجمه ستاره نوتاج با شمارگان ۷۷۰ نسخه در ۳۹۲ صفحه و با قیمت ۲۴۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات ققنوس منتشر شد.

 

 

 

 

شناسه خبر : 9985
تاریخ : 1402/5/11 09:25:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3BCl9R
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رمان آخرش هم هیچ #والتر کمبوسکی #اردوگاه های اجباری کار #جنگ جهانی دوم #آلمان نازیسیم #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.