آخرین اخبار
کشف 17 فقره سرقت و دستگیری 6 نفر سارق و 5 نفر خرده فروش مواد مخدر، در اجراي طرح امنیت محله محور در شهرستان گناوه
فرمانده انتظامي شهرستان گناوه از اجراي طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 17 فقره سرقت کشف 6 سارق 5 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ " حسن غضنفری " اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان گناوه  پس از هماهنگی با مرجع قضائی طرح امنیت محله محوررا به مدت 5 روز و با هدف تامین نظم، امنیت و آرامش و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات عمومی اجراء کردند. 
وی افزود: در اجرای طرح امنیت محله محور و طرح امنیت و آسایش در سطح حوزه استحفاظی و برابر گزارشات منابع خبری مبنی بر اینکه افرادی  در منازل خود اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی می نماید.که گزارشات به صورت ویژه  در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت پس از انجام تحقیقات و اخذ مجوز قضایی منازل مورد نظر مورد پایش  در یک اقدام پلیسی هماهنگ و منسجم با رعایت کلیه جوانب و حفظ حقوق شهروندی  از منازل  مدنظر بازرسی انجام و اقلامی از قبیل ( مقدار 640 گرم مواد مخدر از نوع گراس، مقدار 44 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، مقدار 5 گرم مواد مخدر از نوع هروئین، 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک،  185 گرم مواد مخدر از نوع حشیش، تعداد 7 دستگاه موتورسیکلت با شماره و ارکان  مخدوش و کشف 10 فقره سرقت از نوع ورود به عنف طلاجات و تلفن همراه وسرقت درون خودرو) کشف گردید .
در ادامه متهمان دستگیر به همراه اقلام کشف شده به یگان انتظامی دلالت داده شدند ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب قضایی روانه زندان گردیدند.  
 

منبع: پايگاه خبري پليس

شناسه خبر : 12645
تاریخ : 1402/9/8 07:17:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OO1edw
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرمانده انتظامي #امنیت #اقتدار #پلیس #کشف #سرقت #دستگیری #شهرستان گناوه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.