گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کلاهبرداری 4 میلیارد تومانی خانم وکیل قلابی در کرمان
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری، ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

چند روزقبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری یک زن خبر داد و گفت: من مغازه‌دار هستم، مدتی قبل خانمی به مغازه‌ام آمد و پس از باز کردن سر صحبت متوجه بیماری فرزندم شد. او در حالی که خودش را کارمند یک نهاد قضایی معرفی می‌کرد، یک دعانویس برای رفع بیماری فرزندم معرفی کرد، بعد هم به همین بهانه از من یک خودرو، مقادیری طلا و یک سفته دریافت کردند اما پس از مدتی گوشی تلفن همراه‌شان را از دسترس خارج کرده و دیگر جوابم را ندادند.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان گفت: پس از این شکایت با پی‌جویی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص شد این خانم به همراه دو متهم دیگر با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری، کارمند دادگاه و دیگر عناوین از ۱۰ شهروند دیگر نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده‌اند که در ادامه زن شیاد شناسایی و با ردزنی‌های تخصصی در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: عضو اصلی باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری، ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شده و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این کلاهبرداری و احقاق حق مالباختگان ادامه دارد.

شناسه خبر : 12135
تاریخ : 1402/8/10 05:01:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I1JRVr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کلاهبرداری #وکیل قلابی #کرمان #دعانویسی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.