آخرین اخبار
کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون تومانی به بهانه شستشوی فرش
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی که با ترفند قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با این ترفند بیش از ۸۰۰ میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش دریاکنار، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با ترفند قالیشویی در اینستاگرام، کارشناسان پلیس فتا اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

­این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، گردانندگان یک صفحه‌ای مربوط به شست و شوی حرفه‌ای انواع قالی در اینستاگرام با دریافت مبلغی به عنوان بیعانه از افراد کلاهبرداری کرده و پس از دریافت وجه، آنها را بلاک می‌کردند.

­رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس فتا، گرداننده صفحه جعلی قالیشویی در فضای مجازی شناسایی و در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد.

­سرهنگ گودرزی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که با نزدیک شدن به ایام عید یک صفحه اینستاگرامی به بهانه شستشوی فرش با قیمت بسیار مناسب راه اندازی کردم و سپس مراجعه کنندگان را با ترفند رزرو، ترغیب به پرداخت بیعانه می‌کردم و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

شناسه خبر : 14437
تاریخ : 1402/12/23 08:26:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Hr9z1d
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پلیس #فضای تولید #تبادل اطلاعات #پایتخت #دستگیری #قالیشویی #کلاهبرداری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.