آخرین اخبار
گرامیداشت روز شهردار و تجلیل از خدمات شهرداران استان بوشهر
سید ابوذر ناصری سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر در پیامی با گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری، فرارسیدن ۲۵ اسفند روز «شهردار» را به شهرداران استان بوشهر تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین مضمون استوار می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز شهادت شهردار با اخلاص، شهید مهدی باکری، به عنوان "روز شهردار" فرصتی مغتنم برای پاسداشت خدمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه شهرداران خدوم در سراسر کشور، به ویژه استان بوشهر، است.

شهرداران در کسوت خدمتگزاران مردم، نقشی خطیر در عمران و آبادانی شهرها، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه پایدار شهری ایفا می‌کنند. تعهد، تخصص و تلاش شبانه‌روزی این عزیزان در مدیریت شهری، به ویژه در شرایط دشوار اقتصادی و اجتماعی، ستودنی و قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مهدی باکری، فرارسیدن روز شهردار را به همه شهرداران خدوم و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه شهرداران استان بوشهر، تبریک و شادباش می‌گویم. از خداوند متعال توفیقات روزافزون، سلامتی و سربلندی این عزیزان را در مسیر خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی مسئلت دارم.

 

سید ابوذر ناصری

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر

 
شناسه خبر : 14522
تاریخ : 1402/12/25 20:34:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UuZmbU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سید ابوذر ناصری #همیاری #شهرداری‌

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.