آخرین اخبار
گوشه ای از عملکرد بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱
بانک کشاورزی یکی از بانک هایی است که در راستای خدمت به مددجویان، به این قشر تسهیلات پرداخت کرده است.

در بخش مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۰ هزار میلیارد، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری سه هزار میلیارد و برای اشتغال افراد زیرپوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک کشاورزی

بانک کشاورزی، از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد حدود ۱۳ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۰ هزار نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

بر اساس بررسی ها و آمار کدال، تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بیش از ۶,۷۷۹ میلیارد ریال رشد داشته است.

گفتنی است که تسهیلات قرض‌الحسنه بانک کشاورزی در ضوعات متفاوت از جمله ازدواج، توانمندسازی روستائیان، جبران خسارت سیل، اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و … پرداخت می‌شود.

پرداخت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در بانک کشاورزی

بر اساس بررسی ها و گزارشات، بانک کشاورزی از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه مبلغ ۱۶۱۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۱۸۵۲۷ نفر از متقاضیان واجدان شرایط پرداخت شد که این رقم از ۱۳۹۲۸ میلیارد ریال معادل کل پرداختی این تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۰ نیز بیشتر بوده است.

پرداخت ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در بانک کشاورزی

این بانک از ابتدای امسال تا پنجم اسفند ماه حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بیش از ۴۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرده است.

بانک کشاورزی در راستای اجرای مفاد جزء (۱) بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از ابتدای سال جاری تا ۵ اسفندماه با پرداخت بالف بر ۳۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، از اشتغال ۴۰ هزار و ۲۵۱ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی حمایت کرده است.

گفتنی است که پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این بانک در حمایت از بهبود پایدار معیشت خانوارهای کم درآمد و رونق اقتصادی کشور انجام می شود.

شناسه خبر : 6182
تاریخ : 1401/12/22 05:25:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tOB02Z
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #عملکرد #بانک کشاورزی #خدمت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.