آخرین اخبار
۱۱۰ فقره سند مالکیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاییان استان بوشهر اهدا شد
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از اهدای ۱۱۰ سند مالکیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاییان این استان خبر داد.

محمد رضا بزرگمهر گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هویت‌بخشی به مالکیت‌ها در برنامه ششم و هفتم توسعه و همچنین سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای اجرای الزامات قانون جامع حدنگار، تکالیف سازمان‌های مرتبط در این زمینه را مشخص کرده و با هدف دفاع از امنیت غذایی و حفظ و حراست از مالکیت‌های روستائیان و کشاورزان، مبحث تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و املاک روستایی را در دستور کار داریم.

وی مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستاها، افزایش بهای خانه‌های روستایی، سهولت در ارائه تسهیلات بانکی به روستاییان، حل اختلافات ملکی و .. را از اهداف طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری دانست.

گفتنی است؛  مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تعداد ۱۱۰ سند مالکیت روستائیان را به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تحویل داد.

شناسه خبر : 14017
تاریخ : 1402/11/28 08:04:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Pfjs3v
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ثبت اسناد و املاک #بنیاد مسکن انقلاب اسلامی #سند مالکیت #روستاییان استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.