آخرین اخبار
۱۶ باب نمازخانه بین راهی در ۱۴ استان کشور افتتاح شد
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش دریاکنار، حسین حدادزادگان گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۱۶ باب مجموعه نمازخانه بین راهی در ۱۴ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و همزمان با سفر رئیس‌جمهور محترم به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی افزود: این نمازخانه‌ها در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بوشهر، همدان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، تهران، کرمان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های این سازمان اظهار کرد: همچنین همزمان عملیات اجرایی ۳۰ باب نمازخانه بین‌راهی در راه‌های کم‌برخوردار با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد و ۴۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گفته حدادزادگان بهره‌گیری از نماد‌های ایرانی و اسلامی و طرح‌های اسلیمی، مناسب‌سازی برای استفاده معلولین و افراد کم‌توان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با احداث در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر‌ها از ویژگی‌های این نمازخانه‌هاست.

 

منبع: وزارت راه و شهرسازی

 
شناسه خبر : 13288
تاریخ : 1402/10/17 06:41:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VZjNX0
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سازمان #راهداری و حمل و نقل جاده‌ای #۱۶ باب #نمازخانه بین راهی #سفر رئیس‌جمهوری #دفتر فنی و امور پیمان‌ها

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.