گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در بوشهر نوسازی شد
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: تامین آب پایدار یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت سیزدهم و وزارت نیرو می باشد که در همین راستا اقدامات مستمر و موثری توسط شرکت آبفا استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است

وی از توسعه و بازسازی ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در ۴ماهه اول سال در بخش روستایی خبر داد و گفت: این اقدام با تلاش‌های پرسنل آبفا و با مشارکت و همراهی خیرین آبرسان در جهت پایداری آب شرب و جلوگیری از هدر رفت آب صورت گرفته است.

عالی با اشاره به اینکه توسعه و نوسازی خطوط لوله آب از برنامه‌های مهم این شرکت می باشد، افزود: تعویض لوله‌های فرسوده در جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین فشار و پایداری آب شرب نقش موثری دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: از هم استانی‌های شریف تقاضا داریم انشعابات غیر مجاز را با تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ به اطلاع ما برسانند.

وی خاطر نشان کرد: در اقصی نقاط استان پروژه‌های آبرسانی پیشرفت مطلوبی داشته اند که امیدواریم برخی از پروژه‌ها تا هفته دولت مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شناسه خبر : 9819
تاریخ : 1402/5/5 06:55:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g28YJv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آبرسانی #آب و فاضلاب #نوسازی #شبکه فرسوده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.