گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه ساخت مسکن روستایی به استان بوشهر ابلاغ شد
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است گفت: در این راستا ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه ساخت مسکن روستایی به استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ علیرضا مقدم گفت: درباره طرح ملی نهضت مسکن اظهار داشت:در این راستا ۲ کار مهم دنبال می‌شود و در تعدادی از شهرها طرح‌ها به‌صورت آپارتمانی با محوریت ساخت بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال اجرا است.

وی تعداد این واحدها را ۳ هزار واحد مسکونی دانست و تصریح کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های ۱۰ گانه در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: با برنامه جدید در این عرصه، واگذاری زمین به صورت ویلایی در شهرهای کوچک و شهرهایی که امکان احداث ساختمان ویلایی وجود دارد آغاز شده، در این راستا زمین‌ها آماده‌سازی می‌شود تا واحدهای یک طبقه احداث و به جامعه هدف تحویل شود.

مقدم از ابلاغ تسهیلات مسکن روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و آمادگی پرداخت به متقاضیان با سود ۵ درصد در تمامی روستاهای استان بوشهر هستیم که جز طرح ملی نهضت ملی مسکن است.

وی بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر یک‌هزار سهمیه از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی ابلاغ شده که از بانک‌های عامل قدردانی می‌شود و با همکاری بانک‌ها مراحل عقد قرارداد تسهیلات آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: در کنار پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی، کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با بنیاد مستضعفان پروژه‌ای برای محرومان استان بوشهر اجرا می‌شود که ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان ساخته می‌شود.

مقدم ادامه داد: این واحدهای مسکونی علاوه بر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ۵۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان برای هر واحد مسکونی به مناطق هدف و روستاها تخصیص یافته است.

وی افزود: تعدادی از واحد مسکونی محرومان در روستاهای استان بوشهر در دهه فجر امسال تکمیل و تحویل جامعه هدف می‌شود.

شناسه خبر : 4635
تاریخ : 1401/9/27 16:08:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3QIWNS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تسهیلات #بنیاد مسکن #ساخت مسکن #علیرضا مقدم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.