گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان بوشهر
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۵۴ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی و زیرساختی ورزشی استان مصوب شده است، گفت: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان است.

به گزارش دریاکنار؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۵۴ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی و زیرساختی ورزشی استان مصوب شده است، گفت: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان است.

یاسر جمالی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه، اظهار داشت: ورزشکاران بوشهری حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کند و آماده هر گونه کمک و ارائه خدمات به آنان هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ورزش و جوانان استان بوشهر، گفت: تدوین آمایش اطلاعاتی و شناسایی فضاهای ورزشی یکی از برنامه‌ها است که در این راستا وضعیت فیزیکی و تجهیزات فضاهای ورزشی بررسی می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیازسنجی استعدادهای ورزشی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی شهرستان‌ها به ویژه در حوزه استعدادیابی، ساختار فیزیکی اماکن ورزشی و حل مشکلات آنها است.

جمالی از افتتاح 9 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این هفته 9 طرح ورزشی با اعتبار 15 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه هیئت‌های ورزشی در 10 شهرستان استان بوشهر را یادآور شد و گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش 200 برنامه فرهنگی در استان بوشهر اجرایی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل فضاهای نیمه تمام تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی 154 میلیارد تومان مصوب شده است.

جمالی ادامه داد: علاوه بر این 201 میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان اختصاص یافته است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 11954
تاریخ : 1402/8/2 08:38:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EjjJ5f
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #یاسر جمالی #ورزش استان #مصوبه سفر دوم رئیس جمهور #ورزش و جوانان #طرح‌های ورزشی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.