آخرین اخبار
۷۸۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در استان بوشهر پیش بینی شده است
استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای انتخابات ۱۱ اسفند در استان گفت: از مجموع ۷۸۳ شعبه اخذ رأی استان بوشهر ۵۶۱ صندوق ثابت و ۲۲۲ شعبه آن سیار است.

 احمد محمدی‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور اعضا و فرمانداران ۱۰ گانه استان با تسلیت شهادت سردار جبهه مقاومت سید رضی موسوی ویژگی‌های شخصیتی این شهید را برشمرد و اظهار داشت: شهید سید رضی موسوی در عرصه جبهه مقاومت و مقابله با تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها نقش مهم و اثرگذاری داشت و مجاهدت این سردار بزرگ در بیش از ۲۰ سال قابل تحسین و قدردانی است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین اصول تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمنان نظام پس از شکست در اهداف و توطئه‌های خود از مدت‌ها قبل برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و با ابزارهای مختلف رسانه‌ای وارد میدان شده‌اند.

استاندار بوشهر حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تمام اهداف و دسیسه‌های دشمنان ناکام می‌کند و بدون شک این مهم محقق می‌شود.

محمدی‌زاده با قدردانی از حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب بیان کرد: این استان با فراهم کردن امکانات برای برقراری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری، زیرساخت‌های لازم ایجاد کرده است.

وی تعداد شعب اخذ رأی استان بوشهر در انتخابات پیش‌رو را ۷۸۳ صندوق و شعب اخذ رأی اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۲۲ شعبه سیار و ۵۶۱ صندوق ثابت است.

استاندار بوشهر ادامه داد: از شعب اخذ رأی استان بوشهر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند، ۴۷۱ صندوق شهری و ۲۱۱ صندوق و شعبه روستایی است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان افزایش می‌یابد.

شناسه خبر : 13137
تاریخ : 1402/10/8 16:23:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mUaVeZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #انتخابات #اخذ رای

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.