گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
گره‌گشایی از مشکلات و خدمت به مردم در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات و خدمت به مردم در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر در اواخر سال گذشته، ضمن جمع‌آوری 21 هزار نامه، 31 هزار تماس از مردم برای پیگیری مطالبات ضبط و ثبت شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسین ستوده در نشست مسئولان و کارکنان اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این مجموعه در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: تسهیل در ارتباط مردم با مسئولان و مدیران از جمله برنامه‌ها است که در این راستا سامانه سامد 111 پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردمی از سوی مسئولان ذیربط است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته 20 هزار تماس مردم برای پیگیری مطالبات آنان ثبت شد گفت: مراجعات مردم با مسئولان در سال گذشته بیش از 7 هزار و 478 مورد بود که به 125 دستگاه اجرایی و اداری ارجاع داده شد.

 

وی بیشترین موضوع مطالبات مردم را در حوزه بانک‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، صندوق کارآفرینی امید، وام‌های بانکی، کمک‌های مالی، اشتغال‌زایی، خوداشتغالی و کمک‌های بلاعوض اعلام کرد.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر ملاقات چهره به چهره استاندار بوشهر با مردم را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در 1.5 سال گذشته بیش از 8 سال دولت قبلی، استاندار بوشهر با مردم دیدار چهره به چهره داشت و 46 جلسه مردمی تشکیل و 519 نفر مشکلات و مطالبات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

 

ستوده با بیان اینکه پیگیری حل مشکلات مردم در دیدار با استاندار، با حضور مدیرکل مربوطه مورد توجه قرار می‌گیرد تصریح کرد: در سال گذشته 43 مدیرکل با حضور در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم استان بوشهر بود.

 

وی برقراری میز خدمات در مصلا نماز جمعه را از دیگر ارتباط مسئولان با مردم استان دانست و خاطر نشان کرد: 100 مدیر و معاون استاندار در این برنامه حضور داشتند و مطالبات مردم را پیگیری کردند.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با اشاره به ارائه 21 هزار نامه کتبی و 31 هزار تماس از سوی مردم به رئیس جمهور در سفر استانی اضافه کرد: این نامه‌ها و تماس‌های مردمی در مدت 48 ساعت ساماندهی و جمع‌آوری شد.

 

ستوده بازرسی از ادارات، دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداریهای استان بوشهر را از دیگر مأموریت‌ها اعلام کرد و افزود: رفع اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی و اداری از دیگر مأموریت این مجموعه است که سال قبل به 60 پرونده اختلاف بین دستگاه‌ها رسیدگی شد.

شناسه خبر : 6844
تاریخ : 1402/1/19 18:50:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g9e5Qh
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #گره گشایی #مشکلات #خدمات #سرلوحه #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.