به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسین ستوده در نشست مسئولان و کارکنان اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این مجموعه در بخشهای مختلف خدماترسانی میکند، اظهار داشت: تسهیل در ارتباط مردم با مسئولان و مدیران از جمله برنامهها است که در این راستا سامانه سامد 111 پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مردمی از سوی مسئولان ذیربط است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 20 هزار تماس مردم برای پیگیری مطالبات آنان ثبت شد گفت: مراجعات مردم با مسئولان در سال گذشته بیش از 7 هزار و 478 مورد بود که به 125 دستگاه اجرایی و اداری ارجاع داده شد.
وی بیشترین موضوع مطالبات مردم را در حوزه بانکها، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، صندوق کارآفرینی امید، وامهای بانکی، کمکهای مالی، اشتغالزایی، خوداشتغالی و کمکهای بلاعوض اعلام کرد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر ملاقات چهره به چهره استاندار بوشهر با مردم را از دیگر برنامهها دانست و خاطر نشان کرد: در 1.5 سال گذشته بیش از 8 سال دولت قبلی، استاندار بوشهر با مردم دیدار چهره به چهره داشت و 46 جلسه مردمی تشکیل و 519 نفر مشکلات و مطالبات خود را با استاندار در میان گذاشتند.
ستوده با بیان اینکه پیگیری حل مشکلات مردم در دیدار با استاندار، با حضور مدیرکل مربوطه مورد توجه قرار میگیرد تصریح کرد: در سال گذشته 43 مدیرکل با حضور در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم استان بوشهر بود.
وی برقراری میز خدمات در مصلا نماز جمعه را از دیگر ارتباط مسئولان با مردم استان دانست و خاطر نشان کرد: 100 مدیر و معاون استاندار در این برنامه حضور داشتند و مطالبات مردم را پیگیری کردند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با اشاره به ارائه 21 هزار نامه کتبی و 31 هزار تماس از سوی مردم به رئیس جمهور در سفر استانی اضافه کرد: این نامهها و تماسهای مردمی در مدت 48 ساعت ساماندهی و جمعآوری شد.
ستوده بازرسی از ادارات، دستگاهها و فرمانداریها و بخشداریهای استان بوشهر را از دیگر مأموریتها اعلام کرد و افزود: رفع اختلاف بین دستگاههای اجرایی و اداری از دیگر مأموریت این مجموعه است که سال قبل به 60 پرونده اختلاف بین دستگاهها رسیدگی شد.
نظرات
0