
این کتاب به بررسی مسائل و موضوعات اخلاقی پیش روی محققان در زندگی روزمره میپردازد و در سه بخش تدوین شده است:
بخش اول: مقدمهای بر اخلاق حرفهای در سازمانهای تحقیقاتی، شامل بررسی زیرساختهای ملی و بینالمللی، قوانین و مقررات اخلاق پژوهش، و مسئولیتهای اخلاقی سازمانها و پژوهشگران.
بخش دوم: موضوعات مرتبط با اخلاق تحقیق، از انتخاب موضوع پژوهش تا انتشار نتایج و نحوه استفاده از آنها.
بخش سوم: مروری بر عملکرد غیراخلاقی در جامعه پژوهشی، بررسی اشکال مختلف تخلفات و پیامدهای آن.
گفتنی است، "مقدمهای بر بازاریابی حسی" و "بازاریابی آموزش عالی" از دیگر آثار منتشرشده دکتر نامی هستند.
روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت استان بوشهر ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، دوام توفیقات علمی و پژوهشی ایشان را از خداوند متعال خواستار است.
نظرات
0