گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نمایشگاه گروهی عکس "محرم در تنگستان"
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نمایشگاه گروهی عکس "محرم در تنگستان " که به مناسبت اربعین حسینی در اهرم برپا گردیده است حضور پیدا کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ با حضور در نمایشگاه عکس "گروهی محرم در تنگستان" از آثار شرکت کننده در این نمایشگاه که توسط انجمن سینمای جوان تنگستان در حال برگزاری است، بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم مشکل نبود گالری در شهر اهرم برطرف گردد.

در این بازدید محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ضمن ارائه توضیحاتی گفت:  نمایشگاه عکس با عنوان "محرم در تنگستان " با حضور ۳۴اثر از ۱۴عکاس در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم  افتتاح و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه کشف استعداد های جوان در حوزه عکاسی و زنده نگه داشتن آیین های عزاداری محرم در شهرستان تنگستان  می باشد.

گفتنی است نمایشگاه عکس "محرم در تنگستان"  همه روزه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر می باشد.

شناسه خبر : 3404
تاریخ : 1401/6/27 12:47:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XmMAEc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عبدالرحیم افروغ #اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی #نمایشگاه عکس #انجمن سینمای تنگستان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.