گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در مراسم تکریم و معارفه مطرح شد؛ توسعه و ارتقای خدمات در بیمارستان‌های گناوه را با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه و ارتقای خدمات در بیمارستان‌های گناوه را با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، دکتر احمد یزدان پناه در آئین تکریم و معارفه سرپرستان بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح سوختگی گناوه اظهار داشت: با حمایت‌های حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان و نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح‌های توسعه درمانی این شهرستان هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: بخش‌هایی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در دوره رئیس وقت بیمارستان بازسازی و نوسازی شد، طرح توسعه اورژانس و بهسازی بخش‌های اتاق عمل و اطفال نیز در اولویت است که امید داریم به سرانجام برسد.

دکتر یزدان پناه عنوان داشت: فرآیند خرید دستگاه سونوگرافی در حال انجام هست، رادیولوژی دیجیتال برای هر دو بیمارستان در مرحله عقد قرارداد بوده و همچنین یک دستگاه سی‌تی‌اسکن باکیفیت مناسب برای گناوه در حال پیگیری است و امیدواریم با رایزنی با وزارت بهداشت بتوانیم مجوز ام آر آی را نیز اخذ نماییم.

وی ادامه داد: کلینیک دولتی امام خمینی (ره) ازلحاظ موقعیت مکانی در دسترس عموم مردم بوده و نیاز است که حضور متخصصین مختلف جهت رفاه حال مردم، در این مکان پررنگ‌تر شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی یک مرکز تخصصی بوده که افتخارش مخصوص مردم شریف و نجیب گناوه است، خدمات این مرکز باید تقویت و اعتمادسازی بیشتر شود.

دکتر یزدان پناه عنوان داشت: دکتر دریانورد متخصص جراحی عمومی به‌صورت فوق‌العاده در این مرکز کارهای مربوط به پیوند پوست و گرافت را انجام می‌دهد و امیدواریم در آینده بتوانیم درزمینهٔ آموزش رزیدنت‌های جراحی از ظرفیت‌های این مرکز استفاده کنیم.

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مدیران ستادی، رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه و جمعی از پرسنل بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی، مراسم تکریم و معارفه رئیس هر دو بیمارستان در محل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

در این آئین دکتر محمدرضا شبانکاره به عنوان سرپرست‌ جدید بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه و مهندس حسن فخرایی به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گناوه معرفی شدند.

شناسه خبر : 9966
تاریخ : 1402/5/10 10:51:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0jE0Wg
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #معاون درمان #علوم پزشکی #خدمات #بیمارستان #گناوه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.