گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در پیامی فرارسیدن اول آبان ماه، روز ملی آمار و برنامه‌ریزی را به اعضا هیئت‌علمی و همکاران این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام دکتر حسن ملکی زاده به این شرح است:

    "بسمه‌تعالی

       «آمار پایه و اساس همه برنامه‌ریزی‌هاست» (مقام معظم رهبری)

روز اول آبان به نام روز آمار و برنامه‌ریزی نام‌گذاری شده است، بی‌تردید حرکت در مسیر توسعه کشور مستلزم دسترسی به آمارهای دقیق و روزآمد است.

امروزه با گسترده‌تر شدن مؤلفه‌ها و شاخص‌های خدمات بهداشتی و درمانی در نظام سلامت، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و ارائه خدمات باکیفیت بدون تحلیل‌های آماری ممکن نیست چرا که آمار همچون چراغی روشن برای تحلیل وضعیت موجود جهت برنامه‌ریزی در آینده است، بی‌تردید همکاران شاغل در واحدهای آمار در سطوح مختلف بخش‌های حوزه سلامت نقش اساسی در دستیابی به آینده روشن در عرصه خدمت‌رسانی ایفا می‌کنند.

با توجه به اهمیت آمار در برنامه‌ریزی‌ها، لزوم آشنایی بیشتر مدیران سازمان با آمار در جهت حمایت از جامعه هدف و به‌کارگیری آمار در تصمیم‌گیری‌ها ضروری است.

عزم جدی همکاران پرتلاشم در واحدهای آماری دانشگاه علوم پزشکی سراسر استان بوشهر در به ثمر رسیدن اهداف ترسیم‌شده حوزه آمار و برنامه‌ریزی نقش بسزایی در دستیابی به قله‌های موفقیت حوزه سلامت استان بوشهر دارد.

اینجانب فرارسیدن روز ملی آمار و برنامه‌ریزی را به‌تمامی اعضا هیئت‌علمی، کارکنان و کارمندان شاغل در مدیریت آمار و فن‌آوری اطلاعات دانشگاه، گروه آمار زیستی و واحدهای تابعه، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بیش‌ازپیش شما شاهد ارتقاء نقش و جایگاه اساسی آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت حوزه سلامت باشیم.

دکتر حسن ملکی زاده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر

اول آبان ماه ۱۴۰۳"

شناسه خبر : 18039
تاریخ : 1403/8/1 11:25:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xUlVjI
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.