آخرین اخبار
آئین افتتاح پروژه های صمتِ بوشهر همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان
مهدی صفوی (مدیرکل صمت بوشهر) در دشتستان از افتتاح و بهره برداری پروژه های صمت به ویژه فرآورده های آرایشی و بهداشتی شرکت رخسارنیک با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خبر داد ...

در مصاحبه مهدی صفوی (مدیرکل صمت بوشهر) با اصحاب رسانه مطرح شد؛
ما در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان بوشهر (صمت) دو واحد شاخص و ممتاز داشتیم که بنا داریم در سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر، افتتاح و مورد بهره برداری واقع گردند.

صفوی در ابتدای سخنان خود از افتتاح و بهره برداری فراورده های آرایشی و بهداشتی شرکت رخسارنیک دشستان با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خبر داد.


مهدی صفوی ظرفیت سالیانه شرکت را  تولید 18 هزار تن محصولات آرایشی و بهداشتی بیان کرد و افزود: سرمایه گذاری این طرح حدود دویست میلیارد تومان بوده که با ورود بخش خصوصی تامین و راه اندازی گردید.


وی گفت: با بهره‌برداری از فرآورده های آرایشی و بهداشتی شرکت رخسارنیک برای 220 نفر فرصت شغلی به‌صورت مستقیم ایجاد می گردد.


ایشان در ادامه اضافه کرد: واحد دیگر ما در شهرستان دشتی، شرکت تولیدی کربنات کلسیم اکباتان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال می باشد که با بهره‌برداری از شرکت کربنات کلسیم اکباتان برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.


صفوی عنوان کرد: آهک یکی از ظرفیت های معدنی ما هست که قابلیت صادراتی دارد. که ما در این بخش به دنبال ارزش افزوده و صادرات هستیم.


صفوی از طرح های قابل کلنگ زنی نیز صحبت کرد که متشکل از چهار طرح صنعتی هست که فعالیت اجرایی آنها شروع می شود.
_ طرح تولید کودهای فسفاته در شهرستان بوشهر 
_ طرح تولید انواع لوازم خانگی در شهرستان گناوه
_ طرح تولید انواع پمپ، کمپرسور،شیر و سوپاپ در شهرستان جم
_طرح تولید گچ برگ یزد(قطعات گچی ساختمانی) در شهرستان تنگستان


ایشان  در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه گذاری این طرح ها 5 هزار میلیارد تومان هست که حدود پانصد نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

 

شناسه خبر : 6048
تاریخ : 1401/12/11 16:05:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yYiZXB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرکل صمت #وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی #افتتاح #صمت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.