آخرین اخبار
آخرین آمار جنگ روسیه و اوکراین طی شبانه روز گذشته
وزارت دفاع روسیه به تشریح پیشرفت عملیات نظامی ویژه در اوکراین پرداخت

۶۰۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته کشته شدند

 

 

وزارت دفاع روسیه به تشریح پیشرفت عملیات نظامی ویژه در اوکراین پرداخت.

 

وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش اوکراین در درگیری شبانه روز گذشته نه تنها به اهداف تهاجمی خود دست نیافتند، بلکه متحمل خسارات قابل توجه در محور جنوب دونتسک شدند. نظامیان اوکراینی در این حملات به اهداف حمله دست نیافتند.

 

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است که در درگیری در مسیر دونتسک، نیروهای ارتش روسیه بیش از ۴۱۵ نظامی اوکراینی، دو تانک و ۹ خودروی زرهی رزمی ارتش اوکراین را منهدم کردند.

 

همچنین در مسیر دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراینی به بیش از ۱۹۰ سرباز رسید. هشت تانک ،۲۰ خودروی زرهی رزمی، یک سیستم توپخانه ام ۷۷۷ ساخت آمریکا، یک دستگاه دی -۳۰ ارتش اوکراین نیز به دست نیروهای روسی منهدم شد.

 

ارتش روسیه موفق شد در مسیر کوپیانسک، اقدامات سه گروه خرابکار را اوکراینی خنثی کند. در این محور ۵۰ سرباز اوکراینی، سه خودروی زرهی رزمی و یک هویتزر خودکششی M۱۰۹ Paladin ساخت آمریکا نیز به دست نیروهای روسیه منهدم شدند.

 

 

 

شناسه خبر : 8652
تاریخ : 1402/3/18 15:51:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/k8Vfo0
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جنگ روسیه و اوکراین #آخرین آمار تلفات جنگ روسیه و اوکراین #وزارت دفاع روسیه #اوراسیا #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.