آخرین اخبار
آخرین تلفات ارتش اوکراین در شبانه و روز گذشته
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ادامه درگیری‌ها در اوکراین، بیش از ۴۰۰ نظامی دیگر اوکراینی کشته شدند

چهارصد نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته کشته شدند

 

 

 

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ادامه درگیری‌ها در اوکراین، بیش از ۴۰۰ نظامی دیگر اوکراینی کشته شدند.

 

وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که در درگیری در منطقه کوپیانسک، ۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و نیروهای روسی دو خودروی زرهی جنگی و یک هویتزر خودکششی آکاتسیا اوکراین را منهدم کردند.

 

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در منطقه کراسنی لیمان، نیروهای روسی تا ۶۰ نظامی اوکراین را کشتند و همچنین یک خودروی زرهی، دو هویتزر دی -۳۰ و یک هویتزر خودکششی گووزدیکا ارتش اوکراین را منهدم کردند.

 

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در مسیر دونتسک تلفات اوکراینی به بیش از ۱۸۵ نظامی رسید. ارتش اوکراین همچنین یک دستگاه تانک، چهار خودروی زرهی و دو هویتزر دی -۳۰ و دی -۲۰ خود را از دست داد.

 

در درگیری در مناطق دونتسک جنوبی و زاپروژیا، نیروهای روسیه بیش از ۹۰ نظامی اوکراینی را کشتند و یک تانک، دو خودروی زرهی جنگی، یک هویتزر دی -۳۰ و همچنین یک انبار مهمات ارتش اوکراین را منهدم کردند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 7723
تاریخ : 1402/2/17 11:37:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eRwnXB
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جنگ روسیه و اوکراین #وزارت دفاع روسیه #ارتش اوکراین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.