آخرین اخبار
استان بوشهر، با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت پایدار و مستمر برخوردار است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران با هوشیاری نیروهای مسلح یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و از امنیت پایدار و مستمر برخوردار است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری محمد تقی ایرانی در مراسم رژه تجهیزات نظامی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: 29 فروردین یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ارتش در همه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمانده مقام معظم رهبری آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان است تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نبرد واقعی در هر شرایط جغرافیایی می‌داند و می‌شناسد و هر گونه تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت و فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با معنویت محوری و ولایت‌پذیری ارتشی قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی تشکیل داده و همواره امنیت ایران اسلامی را تأمین می‌کند.

ایرانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با باز طراحی یگان‌ها چابک‌تر و قدرتمندتر شده است خاطر نشان کرد: یکی از شاهکارهای حضرت امام راحل، ممانعت از انحلال ارتش و حمایت کامل از ارتش در آن زمان خاص بود.

وی با بیان اینکه در 19 بهمن سال 1357 و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) ارتش به سرعت به انقلاب اسلامی پیوست تصریح کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی از همان روز نخست کاری، فعالیت خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ترفند دشمنان برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام نیروهای مسلح ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: دشمن هوشمندانه به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش مقتدر و سپاه سرافراز است و تلاش می‌کند به این اتحاد آسیب وارد کند.

ایرانی از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران، در کمال آرامش و امنیت قرار دارد و  به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران با هوشیاری نیروهای مسلح یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و از امنیت پایدار و مستمر برخوردار است.

در این آیین فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

همچنین در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر بخشی از سلاح‌ها، تجهیزات و توانمندی‌های خود را در رژه با شکوه به نمایش گذاشتند.

شناسه خبر : 1795
تاریخ : 1401/1/30 06:50:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/saZVdM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی #استان بوشهر #نیروهای مسلح #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.