آخرین اخبار
افزایش واگذاری پست مدیریتی به بانوان در ادارات استان بوشهر
استاندار بوشهر با تأکید بر برنامه‌ریزی برای افزایش واگذاری پست مدیریتی به بانوان در ادارات استان بوشهر گفت: زنان مدیر در دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید‌ه‌اند و موفق عمل کرده‌اند و در این زمینه سهم زنان در پست‌‌های مدیریتی استان افزایش می‌‌یابد.

به گزارش  نشریه دریاکنار ونقل ازروابط عمومی استانداری بوشهر،  احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از مدیران بانو دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن نقش بانوان در اجتماع را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بانوان در اجتماع، خانواده و جامعه نقش تحولی دارند که تربیت فرزندان یکی از رسالت‌های این قشر مهم جامعه محسوب می‌شود.

وی نقش بانوان در اجتماع و خانواده را مهمتر از مردان دانست و تصریح کرد: در 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی، زنان منشا تحولات مهم و شگرف در جامعه اسلامی بوده‌اند و وجود شهدای والامقام و بزرگ جامعه، نشان از جایگاه زنان در تربیت این چنین فرزندان است.

استاندار بوشهر نقش ارزشمند بانوان در تربیت فرزندان را یکی از مسئولیت‌های مهم مادران اعلام و تصریح کرد: نقش زنان در انسجام خانواده بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

محمدی‌زاده با اشاره به واگذاری مسئولیت در دستگاه‌های اجرایی و اداری به بانوان شایسته و خلاق گفت: واگذاری مسئولیت به بانوان توانمند و شایسته در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا عقب‌ماندگی گذشته جبران می‌شود.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای افزایش واگذاری پست مدیریتی به بانوان در ادارات استان بوشهر بیان کرد: زنان مدیر در دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید‌ه‌اند و موفق عمل کرده‌اند و در این زمینه سهم زنان در پست‌‌های مدیریتی استان افزایش می‌‌یابد.

استاندار بوشهر خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزندان را مهمترین وظیفه زنان دانست و تصریح کرد: زنان نقش موثر و بی‌بدیل در جامعه دارند که خدمات آنان در ابعاد گوناگون جامعه و خانواده درخور تحسین است.

50 درصد جمعیت جوامع بانوان تشکیل می‌دهند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز با تشریح جایگاه زن در اجتماع و جامعه اسلامی افزود: بر اساس بررسی طرح آمایش سرزمین 50 درصد جمعیت جوامع بانوان تشکیل می‌دهند و این درحالی است که در 50 درصد دیگر جمعیت بانوان نقش مهمی دارند.

محمد هادی رستمیان با بیان اینکه زنان در کنار نقش اجتماعی، قوام دهنده اصلی خانواده هستند گفت: توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود.

وی نقش زنان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: زنان در همه سطوح جامعه نقش اثرگذار و مهمی ایفا می‌کند که درخور تحسین است.

در هفته زن برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های 10 گانه استان برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز تقویت جایگاه زنان، توانمندسازی، اشتغال‌زایی و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در هفته زن برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های 10گانه استان برگزار می‌شود.

رقیه زنگنه‌نژاد از برگزار جشنواره ورزشی در پارک بانوان بوشهر در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: در فعال شدن ستاد جوانی جمعیت در تمام شهرستان‌های استان بوشهر بوم جمعیتی استان تدوین شده است.

وی برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام شهرستان‌های استان، برپایی تور مقاومت با محوریت زنان استعمارستیز استان برای مدیران و مشاورین دستگاه‌های اجرایی، همایش بزرگ نشان مادری و تجلیل از مادران اثرگذار از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز زن در استان بوشهر است.

در این آیین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر از تعدادی مدیران و مشاوران بانو دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.

شناسه خبر : 5220
تاریخ : 1401/10/24 18:17:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6t0MuU
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #استانداربوشهر #احمدمحمدی زاده #مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر #محمدهادی رستمیان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.